szkola
przezdszkole
firma
esklep
stacja
gmina

Granie na komputerze jest twoją pasją? Potrafisz spędzać godziny przed monitorem? Zapraszamy do udziału w naszym konkursie. Wybierz swoją ulubioną grę komputerową, wypełnij kartę dwudziestu przycisków funkcyjnych G-Boba, których używałbyś, grając w nią oraz przygotuj pracę, w której przedstawisz, jak grasz. Interpretacja i sposób wykonania są dowolne – zdjęcie, grafika, film, animacja itp. Komisja oceni pomysłowość, poziom artystyczny i nawiązanie do tematu.

Na laureatów czekają kontrolery, czyli G-Boby! Osobom, które zajmą drugie i trzecie miejsca gwarantujemy bony na książki z oferty Grupy Helion o wartości 250 zł i 100 zł. Współorganizatorami konkursu oraz fundatorami nagród są firmy Helion oraz Ingaco G-Bob. Szkoła, z której napłynie najwięcej prac, otrzyma roczny dostęp do systemu Dziennik.Edu.pl zawierającego poza dziennikiem elektronicznym zintegrowane i bezpłatne moduły świadectw i arkuszy ocen.

Na prace czekamy do 31 maja 2017 roku. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 9 czerwca 2017 roku.

REGULAMIN DO POBRANIA

OŚWIADCZENIA/ZGODA RODZICÓW DO POBRANIA

KARTA PRZYCISKÓW

G-BOB to nowy, całkowicie polski, intuicyjny kontroler do gier, który w duecie z komputerową myszką tworzy niespotykaną dotąd jakość grania. Zapewnia wygodę, precyzję i komfort grania. Anatomiczny kształt urządzenia powoduje, że nawet przy wielogodzinnej rozgrywce nie męczą się mięśnie ręki, a gracz zachowuje prostą, wygodną pozycję siedzącą. Wystarczy niewielki ruch dłonią, a ruch ręki zostaje natychmiast przełożony na ruch avatara czy pojazdu w grze. Urządzenie ma także dwadzieścia intuicyjnie rozłożonych klawiszy funkcyjnych, których używamy z wykorzystaniem wszystkich pięciu palców lewej ręki. Kciuk, jako najbardziej mobilny z naszych palców, ma do wykorzystania aż pięć przycisków.

Helion to wydawnictwo specjalistyczne, założone w 1991 w Gliwicach. Ofertę Grupy Helion stanowią publikacje z zakresu literatury informatycznej, biznesowej, beletrystyki, poradników (psychologicznych i ogólnotematycznych), a także przewodników turystycznych. Od momentu powstania w 1991 roku Helion specjalizuje się w literaturze informatycznej. W skład grupy wchodzą takie marki jak: HelionHelion Edukacja, Onepress, Editio, Sensus, SeptemBezdroża, Ebookpoint.pl, Videopoint. Grupa Wydawnicza Helion to zespół kilkudziesięciu pracowników organizujących pracę kilkuset współpracowników: autorów i tłumaczy opracowujących treść książek, korektorów i konsultantów weryfikujących jakość publikacji oraz grafików i specjalistów DTP dbających o edytorską stronę książek.

Dziennik Lekcyjny do nowatorska aplikacja edukacyjna, sygnowana marką Helion Edukacja, obecna na rynku od 2011 roku. Aplikacja powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie nauczycieli, którzy skarżyli się, że dostępne na rynku dzienniki elektroniczne są nieintuicyjne. Powstał produkt, który według twórcy eDziennika – Janusza Skoniecznego już na pierwszy rzut oka przypomina coś, co nauczyciele doskonale znają – papierowy dziennik lekcyjny. Aplikacja i wbudowane w nią widżety pozwalają na efektywną wymianę danych między nauczycielami, rodzicami i uczniami. Aplikacja umożliwia zarządzanie danymi w prosty i bezpieczny sposób, pozwalając jednocześnie na łatwe połączenie funkcjonalności e-dziennika ze szkolną stroną internetową.

NAGRODY W KONKURSIE

Miejsce I

G-Bob

G-Bob to kontroler do gier, który podłączasz do swojego komputera poprzez port USB. G-bob jest wykrywany jako dodatkowa klawiatura komputerowa. Zapewnia wygodę, precyzję i komfort grania. Anatomiczny kształt urządzenia powoduje, że nawet przy wielogodzinnej rozgrywce nie męczą się mięśnie ręki i zachowujemy prostą, wygodną pozycję siedzącą. Kontroler do sterowania wykorzystuje dwie płaszczyzny ruchu: przód-tył oraz prawo-lewo. Wystarczy niewielki ruch dłonią, a ruch naszej ręki zostaje natychmiast przełożony na ruch avatara czy  pojazdu w grze. Urządzenie ma także dwadzieścia, intuicyjnie rozłożonych klawiszy funkcyjnych, których używamy z wykorzystaniem wszystkich pięciu palców lewej ręki.

G-Bob i myszka komputerowa to idealne połączenie, aby każda rozgrywka na komputerze dawała Ci więcej radości z gry, większą precyzję sterowania oraz wygodę.

Miejsce II

Bon podarunkowy

Dla osób, które w konkursie zajmą drugie miejsca przewidziane są bony podarunkowe o wartości 250 zł na książki z oferty Grupy Helion. W szerokiej ofercie wydawnictwa znajdziemy ponad 2 tys. tytułów publikacji dotyczących wiedzy fachowej, poradników, literatury popularnonaukowej i beletrystycznej.

Miejsce III

Bon podarunkowy

Dla osób, które w konkursie zajmą trzecie miejsca przewidziane są bony podarunkowe o wartości 100 zł na książki z oferty Grupy Helion. W szerokiej ofercie wydawnictwa znajdziemy ponad 2 tys. tytułów publikacji dotyczących wiedzy fachowej, poradników, literatury popularnonaukowej i beletrystycznej.

NAGRODA SPECJALNA

Szkoła, z której napłynie najwięcej prac konkursowych otrzyma roczny dostęp do systemu Dziennik.Edu.pl zawierającego poza dziennikiem elektronicznym zintegrowane i bezpłatne moduły świadectw i arkuszy ocen.  Jest to nowatorska aplikacja edukacyjna, sygnowana marką Helion Edukacja, obecna na rynku od 2011 roku. Aplikacja pozwala na efektywną wymianę danych między nauczycielami, rodzicami i uczniami, w prosty i bezpieczny sposób zarządza danymi, pozwalając jednocześnie na łatwe połączenie funkcjonalności e-dziennika ze szkolną stroną WWW.

Cele

Celem konkursu jest:

  • umożliwienie uczniom zaprezentowania swojego talentu,
  • rozwijanie zainteresowania nowymi technologiami,
  • rozwijanie talentów młodzieży,
  • nauka rywalizacji w przyjaznej atmosferze.
Zasady

Wytyczne dotyczące prac

Wypełnij kartę dwudziestu przycisków funkcyjnych G-Boba oraz przygotuj dla nas pracę nawiązującą do twojej ulubionej gry komputerowej. Każdy uczestnik konkursu wykonuje jedną pracę (zdjęcie, grafika, krótki film, animacja itp.) nawiązującą do swojej ulubionej gry komputerowej. Interpretacja tematu jest dowolna i zależy od osoby wykonującej pracę.

 

Komisja

Kryteria oceny

Prace uczestników oceniane będą przez komisję, która w swojej ocenie będzie uwzględniać poziom artystyczny wykonanej pracy, jej oryginalność, pomysłowość, czas poświęcony na przygotowanie, estetyka wykonania.

Komisja oceniać będzie prace w dwóch kategoriach:

- szkoła podstawowa – klasy I-VI
- gimnazjum, technikum, liceum – klasy IV-VI

Dyplom

Dyplomy dla Laureatów

Komisja wybierze sześciu laureatów i wyróżnione prace.

Laureaci i osoby wyróżnione otrzymają dyplomy w ramach. 

Termin nadsyłania prac mija za :

    dzieńgodzinyminsek.0
  • 0
  • 0
  • 0

Wyniki zostaną ogłoszone za :

    dzieńgodzinyminsek.0
  • 0
  • 0
  • 0

Grupa wiekowa w kategorii szkoła podstawowa – klasy I-VI

Grupa wiekowa w kategorii gimnazjum, technikum, liceum – klasy I-III

Do Góry